søndag den 26. januar 2014

Smokey Champagne










Hej allesammen!

Jeg fik lige lyst til at lægge make-up, og så tænkte jeg, hvorfor ikke lave en make-up idé! Så her er en lille idé til et meget fint look, som man både kan bruge til fester, men også til hverdag. Jeg har brugt min næsten nye palette fra Sleek, som hedder AU NATUREL 601. Jeg er totalt forelsket i den, fordi at den har de der flotte basic farver, men samtidig har den også nogle shimmer farver. Til det her look, som jeg har kaldt Smokey Champagne, har jeg kun brugt tre farver. En virkelig flot champagne-glimmer-farve som hedder TAUPE, en super skøn bronze-glimmer-farve som hedder MINERAL EARTH, og til sidst har jeg brugt en sort farve som hedder NOIR til eyeliner. Alle farverne er virkelig pigmenteret og kan bruges på mange forskellige måder, så jeg kan virkelig anbefale denne palette! Jeg har købt den i Sephora på tilbud til kun 80 kr, og hvis i skynder jer, kan det være at der stadig er en tilbage!

//Thea      



Ingen kommentarer:

Send en kommentar